من ميگم...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 اسفند 1390
بازدید : 1326
نویسنده : محسن
من ميگم بهم نگاه كن
 
تو ميگي كه جون فدا كن
 
من ميگم چشمات قشنگه
 
تو ميگي دنيا دو رنگه
 
من ميگم دلم اسيره
 
تو ميگي كه خيلي ديره
 
من ميگم چشمات و واكن
 
تو ميگي من و رها كن
 
من ميگم قلبم رو نشكن
 
تو ميگي من مي شكنم من ؟
 
من ميگم دلم رو بردي
 
تو ميگي به من سپردي ؟
 
من ميگم دلم شكسته است
 
تو ميگي خوب ميشه خسته است
 
من ميگم بمون هميشه
 
تو ميگي ببين نمي شه
 
من ميگم تنهام مي ذاري
 
تو ميگي طاقت نداري
 
من ميگم تنهايي سخته
 
تو ميگي اين دست بخته
 
من ميگم خدا به همرات
 
تو ميگي چه تلخه حرفات
 
من ميگم كه تا قيامت
 
برو زيبا به سلامت
 


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
atefeh در تاریخ : 1392/5/19/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
respina در تاریخ : 1391/5/5/4 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
پریسا در تاریخ : 1391/4/31/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
respina در تاریخ : 1391/4/31/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
مري در تاریخ : 1391/3/30/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
لقمان در تاریخ : 1391/3/6/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
amin در تاریخ : 1391/3/1/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
hony در تاریخ : 1391/2/24/0 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
دخترهمیشه عاشق در تاریخ : 1391/2/19/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
شراب عشق در تاریخ : 1391/2/16/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عاشقانه های من تقدیم به یگانه عشق زندگیم ☻♥☻ \█/

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفــــــتر تــــــنهایِِ� �ـــی و آدرس sokotemobham.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 16641
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 420
تعداد آنلاین : 1


Up Page

Online User

RSS

Powered By
loxblog.Com